انعکاس برگزاری رویداد هم افزا خراسان رضوی در خبرگزاری مشهد عمران

4326234 - دو هزار فعال فرهنگی در نخستین رویداد هم‌افزایی خراسان رضوی

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: نخستین رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی با هدف گردآوری و تبادل نظر تشکل‌های مردم نهاد و هم‌افزایی، انتقال تجربه و ایده‌های برتر برگزار می‌شود.

 

به گزارش  پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران ، مجتبی مختاری،مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی  در نشست خبری نخستین رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی که در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه آستان قدس رضوی میزبان نخستین رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی اجتماعی و خراسان رضوی است.

 

وی گفت: این برنامه در ۱۸ و ۱۹ آبان در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی، واقع در پارکینگ باب الجواد(ع) در کنار رویداد نمایشگاه هم افزا  برگزار می شود.

 

وی افزود: در این رویداد بیش از ۱۱۰ تشکل و مجموعه مردم نهاد در سطح خراسان رضوی حضورپیدا می کنند که از مجموعه‌های پیشران و برتر هستند.

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی تصریح کرد: باید تشکل‌های مردم نهاد را شناسایی، ساماندهی و حمایت کرده و تسهیل‌گری را برای آنان فراهم کنیم.

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی بیان کرد: نمایشگاه و رویداد هم‌افزا فرصتی برای گردآوری تشکل‌های مردم نهاد به عنوان حلقه‌های میانی است تا تبادل نظر داشته و دستاوردهای خود را عرضه و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

 

وی افزود: در این رویداد به دنبال هم‌افزایی، انتقال تجربه، ایده‌های برتر و ایده‌های خلاقانه هستیم .

 

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار کرد: دبیرخانه  میزبان ۱۱۳ تشکل برتر استان در این رویداد است و پیش‌بینی ما این است بیش از ۲۰۰۰ فعال فرهنگی و مدیران استان در این رویداد مشارکت کنند.

 

مختاری بیان کرد: به جهت تخصصی شدن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، ۹ عرصه تخصصی انتخاب شده که شامل عرصه های اجتماعی، تربیتی، آموزشی، رسانه و هنر، خانواده، سبک زندگی عفیفانه، کتاب و کتابخوانی، صنایع خلاق فرهنگی، عرصه فکر و اندیشه و تفریح و نشاط است که مجموعه‌ها به صورت تخصصی در این عرصه‌ها حضور خواهند داشت.

 

 

همچنین میلاد شعیبی، دبیر نخستین رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: فضای نمایشگاه یک فضای گفت‌وگومحور است و سه نوع مخاطب را در نظر گرفته‌ایم که شامل ۱۱۳ تشکل هستند .

 

دبیر رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی از راه‌اندازی سایت هم‌افزا خبر داد و گفت: ۱۱۰ تشکل مردم نهاد، در صفحه‌ای اختصاصی و در قالب کاتالوک، ویدئو و پوستر در این سایت رویکردها و برنامه‌های خود را معرفی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این رویداد در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع نمایشگاه و در قالب غرفه‌های اندیشه‌ای، تفکری و گفت وگویی برگزار می‌شود.

لینک خبر : https://yk8.ir/WmPkz