انعکاس برگزاری رویداد هم افزا خراسان رضوی در خبرگزاری صاحب خبران

استاندار خراسان رضوی:

مسایل اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است

استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر چهارشنبه در حاشیه رویداد هم افزایی فعالان فرهنگی اجتماعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسائل اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است اظهار کرد: تاکنون گروه‌های مردمی در رفع مسائل اجتماعی ورود کرده‌اند، اما نیازمند فعالیت بیشتر در این زمینه هستیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای حل مشکلات و رفع چالش‌ها باید به سراغ مردم برویم و در این مسیر استفاده از توان مردمی در بخش نرم افزاری و عملیاتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری ترکیب انرژی، قدرت و جسارت جوانی با تجربه افراد کارکشته به حل مسائل و گره گشایی منتهی خواهد شد.

نظری ادامه داد: رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی که اکنون شاهد برپایی آن هستیم، مصداقی از شکل‌گیری نگاه‌های بسیار خوب مردمی و حضور مردم در صحنه همراه با درک مسائل و یافتن راهکار برای معضلات موجود را نشان می‌دهد و این تلفیق بر بستر مردمی نتیجه بخش خواهد بود.

لینک خبر : https://b2n.ir/h34358