انعکاس برگزاری رویداد هم افزا خراسان رضوی در خبرگزاری اقتصاد آینده

۱۱۳ تشکل خراسان رضوی برای حضور در نمایشگاه هم افزا در مشهد ثبت نام کردند.

مجتبی مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: این نمایشگاه با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد مردمی جبهه فرهنگی خراسان رضوی در روزهای هجدهم و نوزدهم آبان در محل نمایشگاههای دائمی آستان قدس رضوی در باب الجواد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تشکلهای حاضر در این نمایشگاه در عرصه‌های اجتماعی، رسانه و هنر، تربیتی و آموزشی، خانواده، سبک زندگی، کتاب و کتابخوانی، صنایع خلاق و فرهنگی، تفریح و نشاط و فکر و اندیشه فعالیت می کنند.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: تشکلهای فرهنگی و اجتماعی حلقه واسط بین حاکمیت و مردم هستند. تبادل نظر، تجربه و اشتراک گذاری دستاوردها از جمله اهداف این نمایشگاه است. همچنین مدیران ادارات و موسسات دولتی از ظرفیت این تشکلها به عنوان همیاران دولت، برای اجرای برنامه های خود استفاده می کنند.

مختاری با بیان این که امروزه حل مشکلات با کمک نهادهای مردمی میسر است افزود: گام دوم انقلاب، گام حکمرانی مردم با محوریت جوانان برای آبادانی ایران است و تشکلهای مردمی به عنوان بخشی از خود مردم راهکار عملی این میدان داری هستند و هر جا کارها را به مردم سپردیم نتایج خوبی حاصل شده است

 

لینک خبر :

https://yk8.ir/c0j8w