گزارشی از نمایشگاه هم افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی در مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی

به گزارش آستان‌نیوز، از برگزاری نمایشگاه در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی متوجه می‌شوم بانی این کار، آستان قدس است و از فرهنگی و اجتماعی بودنش هم می‌شود حدس زد که سازمان علمی و فرهنگی این آستان، دستی در کار آن دارد.
نقشه جانمایی غرفه ها، محل ۱۱۶ غرفه  را با نام های متفاوت نشان می دهد. شروع غرفه‌ها با رسانه ها و انتهای غرفه موسسه جوانان یکی از ۱۳ موسسه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به عنوان بانی کار است.

جوانه های نوجوانانی 
حضور فعال جوانان و نوجوانان برای غرفه داری به ویژه در غرفه هایی که رویکرد فضای مجازی دارند کاملا متمایز است. تمایزی که خبر از فعال بودن این قشر از جامعه در این بستر می دهد که باید به صورت جدی به آن توجه شود.
دختران جوان و نوجوان دور یک میز
در غرفه باشگاه مجازی های انقلابی نظرم را جلب می کند. از کارشان می پرسم. یکی می گوید: ما نهضت سواد رسانه هستیم که در حیطه انقلاب اسلامی کار می کنیم. کارمان تولید هشتک، تامین نیازهای آموزشی، تولید محتوا و آموزش است که با نام های شمسا، متنا و نصرا به تفکیک فعالیت می کنیم.
دیگری که دختر نوجوانی است درباره ضرورت سواد رسانه در دنیای امروز می گوید: برای فعالیت در فضای مجازی باید این فضا را درک کنیم. اگر این فضا درک شود می توانیم به سمت علایقمان هم برویم و بدانیم به چه چیزی نیاز داریم.

لینک خبر: https://yk8.ir/tJiGJ