انعکاس برگزاری رویداد هم افزا خراسان رضوی در پایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستیار رئیس جمهور گفت: وقتی میخواهیم کار را به مردم بسپاریم و دولت مردمی داشته باشیم، شناخت ظرفیتهای مردمی از مهم ترین ابزار آن است که یکی از کارکردهای ویژه رویداد “هم افزا” ، آشنایی مسئولان و کارگزاران با تشکلها و ظرفیتهای مردمی است.

ب

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی؛ رویداد«هم افزا» ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی، با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمد حسین‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در محل سالن نمایشگاهها و همایشهای آستان قدس رضوی برگزار شد.
سیداحمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی به کارکردهای این رویداد اشاره و تصریح کرد: وقتی ما میخواهیم کار را به مردم بسپاریم و دولت مردمی داشته باشیم، شناخت ظرفیتهای مردمی از مهمترین ابزار آن است که یکی از کارکردهای ویژه این رویداد، آشنایی مسئولانو کارگزاران با تشکل ها و ظرفیت های مردمی است.
وی ابراز کرد: در واقع این رویداد بستری را ایجاد می کند که مجموعه‌های توانمند ظرفیت و توان خود را به مسئولان نشان دهند و بین خودشان نیز اشتراک محتوا کنند. از همین رو این اقدام کار بابرکتی است که با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی افتتاح شد و میتواند بسیار مثمرثمر باشد.
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت تصریح کرد: امروز در این رویداد با ظرفیتهای باور نکردنی مردمی که به صورت حرفه ای، چابک، موثر، سریع، اثر بخش و ارزان ظاهر شده اند مواجه شدیم و در واقع میتوان با این ظرفیتها، ساختارهارا کوچک کرد و کار را پر ثمرتر ادامه داد.
عبودتیان ادامه داد: قرآن کریم مردم را معدن طلا و الماس معرفی کرده است که بخشی از این معدن، امروز در قالب تشکلهای مردمی در این رویداد بروز و جلوه کرده است.
وی در ادامه از مسئولان استانی خواست با ظرفیت های مردمی در این رویداد بیشتر آشنا شوند و به فعالان فرهنگی نیز توصیه کرد این فرصت را غنیمت شمرده و تجربیات را با یکدیگر به اشتراک گذارند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

لینک خبر :

https://yk8.ir/BwnOh