مردم باید محور حل مشکلات جامعه باشند

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی اجتماعی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه گروه‌های مردمی تاکنون در رفع مسائل اجتماعی ورود کرده‌اند، اما نیازمند فعالیت بیشتر در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و رفع چالش‌ها باید به سراغ مردم برویم و در این مسیر استفاده از توان مردمی در بخش نرم‌افزاری و عملیاتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.

این مسئول تصریح کرد: رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی که اکنون شاهد برپایی آن هستیم، مصداقی از شکل‌گیری نگاه‌های بسیار خوب مردمی و حضور مردم در صحنه همراه با درک مسائل و یافتن راهکار برای معضلات موجود را نشان می‌دهد و این تلفیق بر بستر مردمی نتیجه‌بخش خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ترکیب انرژی، قدرت و جسارت جوانی با تجربه افراد کارکشته به حل مسائل و گره‌گشایی منتهی خواهد شد.

۱۱۳ تشکل فرهنگی و اجتماعی – مردمی خراسان رضوی نخستین رویداد و نمایشگاه هم‌افزا را در مشهد با همکاری آستان قدس رضوی برپا کردند.

این تشکل‌ها بر بستر ارائه توانمندی‌ها، شبکه‌سازی و همکاری ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌‌های مختلفی همچون فکر و اندیشه، صنایع خلاق و فرهنگی، رسانه و هنر، اجتماعی، سبک زندگی عفیفانه، تربیتی و آموزشی، خانواده، کتاب و کتابخوانی، تفریح و نشاط برای اولین بار در کشور و در استان خراسان رضوی گرد هم جمع شدند.

 

 

 

 

 

لینک خبر : https://b2n.ir/u46104